salam

Isnin, 20 April 2009

PERTEMUAN YANG TIDAK DIJANGKA

Assalamualaikum..alhamdulillah selepas 4 tahun terpisah, akhirnya dapat juga aku jumpa dengan sahabat lama aku, Mohamad Shafie Bin Othman(Pie).Aku rasa seronok sangat bila jumpa dia sebab sekurang-sekurangnya dapat ubat rindu aku pada sahabat-sahabat dari SM Teknik Ipoh.

Dia adalah antara insan yang aku hormat sebab dia begitu komited dengan perjuangan Islam masa di SM Teknik Ipoh(SMTI) dulu selain Firdaus(Ustaz)dan Fajar.Aku kenal dia pun melalui Ustaz.Aku pun tak berapa ingat bila aku kenal dia tapi yang pasti masa hujung Form4.

Bila aku jumpa Pie balik masa subuh sabtu lepas buatkan aku teringat balik nostalgia masa kat SMTI dulu. Bila jumpa balik macam-macam cerita yang keluar. Cerita masa dulu dengan masa sekarang. Sekarang ni dia dah jadi Timbalan Amir dalam JIK PSP.Memang aku tabik dengan dia sebab masih konsisten dengan perjuangan Islam.

Moga-moga aku dan Pie serta sahabat SMTI lain masih konsisten dengan perjuangan Islan pada masa-masa akan datang...Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Asma'ul Husna

asma ul husna