salam

Ahad, 29 Mac 2009

Apabila Lampu Dipadam



Assalamulaikum..letih aku bile kenangkan program malam tadi..Dengan programnye dibuat kat Pusat Islam, dengan huhahuha mase tu orang tengah solat Isyak plak tu. Mane taknye buatnye pun kat perkarangan Pusat Islam, memang riuh la ..Aku pun tak larat nak halang sorang-sorang. member sume pegi Bukit Gantang..Aku tak tau matlamat program malam tadi.Aku tak tau kite buat program tutup lampu tu nak bagi sape tengok masalahnye..alien?? ke nak bagi orang kt ISS tengok biar diorang ambik gambar..nak tunjuk kt PSAS pun ade tutup lampu jugak!!Nasib baik la bebudak tu sembahyang Isyak jugak, tu pun sebab dah ade orang azan..kalo tak aku rase mau diorang biar je sampai 9.30 malam baru nak sembahyang Isyak.Bagi aku (tapi aku tak la sape punye idea ni..)kalo nak tunjuk bantahan pun buat le care lain..tanam pokok banyak-banyak ke, ok le jugak kurang-kurang pun bleh kurangkan pencemaran kat bumi. Tapi aku tak tau la kalo dengan tutup lampu sejam ni bleh kurangkan pencemaran..pastu duduk plak dalam bulatan dengan cahaye dari lilin..aku pun tak tau ape simboliknye. Bagi aku kalo ye pun nak buat program macam ni buat le lepas solat Isyak..kurang-kurang mane la tau kan dengan buat camtu Allah rahmati ape yang kite buat sape tau kan..







Gambar sekitar program

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Asma'ul Husna

asma ul husna