salam

Selasa, 5 Mei 2009

Rindu Kepada Keluarga



"Assalamualaikum.."
"W'alaikumussalam"
"Kamu balik tak hari ni"
"Tak, sebab ada program la.."

Itulah dialog tiap-tiap hari Jumaat yang dibuat menerusi telefon. bapak aku tak pernah miss telefon aku tiap-tiap Jumaat. Aku bukannya tak nak balik tapi kekangan kerja dan program yang buatkan aku jadi serba salah bila bapak aku telefon balik kampung ke tidak. Aku rasa macam sudah jadi anak derhaka pula bila kenangkan semua ini tapi apakan daya terlalu banyak aral melintang yang buatkan aku tak dapat balik.

Sekarang ini pembentangan projek akhir sudah lepas, jadi aku boleh lega sikit. mungkin Jumaat ini aku balik sebab nak jenguk juag keluarga aku yang sudah berapa bulan aku tak jenguk disamping aku hendak dapat restu mak bapak aku untuk menghadapi final exam.

Insya-Allah kalau diizinkan Allah aku akan balik Jumaat ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Asma'ul Husna

asma ul husna